  • Data: 2004-08-15 19:07:19
    Temat: Re: CZY UBEZPIECZYCIEL MOŻE ODMÓWIĆ UBEZPIECZENIA?
    Od: "Krzysztof" <r...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Krzysztof" <r...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    >
    > No to napisz, jakie to warunki są w tych warunkach, byś my mogli ocenić, że
    > je narusza. Podejrzewam, ze chcą ubezpieczyć zgodnie z ceną z takiej malej
    > książeczki. Czy masz jakieś nietypowe wyposażenie w samochodzie podnoszące
    > jego wartość rynkową?

    W tych warunkach są takie warunki jak podałem w moim zapytaniu , powtórzę :
    kwota jaka widnieje na potwierdzonej przez urząd skarbowy umowie kupna-
    sprzedaży jest podstawą do przyjęcia wartości ubezpieczenia.

    Tymczasem przedstawicielka firmy nie bacząc na moją umowę kupna-sprzedaży
    powiedziała że mogą ubezpieczyć jedynie na kwotę o 20% niższą od tej , która
    widnieje na umowie , a jak mi się nie podoba , to do widzenia , nikt mnie nie
    zmusza do zawarcia Auto-Casco w ich firmie