  • Data: 2009-12-15 18:47:27
    Temat: Brudne zagrania - Netia
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    W lipcu 2007 wysłałem tu wiadomość o tytule "Brudne zagrania Tele2".
    Netia jest kontynuatorką firmy Tele2. I nadal brudne zagrania. O ile
    wtedy mi ich zagranie nie przeszkadzało, to teraz przegięli z tym
    rekietem.

    Przed zamówieniem nowej umowy z nowymi taryfami przeczytałem ją.
    Przeczytałem cennik. Bez zastrzeżeń. Teraz patrzę i widzę na
    fakturze pozycję "Blokada połączeń wychodzących" w cenie 3,66
    brutto. Nigdy takiej usługi nie włączałem, ani poprzez infolinię,
    ani wybierając z klawiatury (nawet nie wiem, czy to możliwe), ani
    poprzez stronę Internetową Netia On-line.

    Po rozmowie z konsultantką partyline dowiedziałem się, że usługa ta
    jest włączana domyślnie w momencie zawarcia tej nowej umowy.
    Oczywiście w regulaminie, ani w cenniku nic o tym nie ma. No comments.

    Chyba trzeba zgłosić takie bandyckie wymuszenia do UKE.

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

    Tagi: Netia oszukuje, Netia reklamacje, Netia okrada, Netia niska
    jakość :-D