  • 1. Data: 2009-12-15 18:47:27
    Temat: Brudne zagrania - Netia
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    W lipcu 2007 wysłałem tu wiadomość o tytule "Brudne zagrania Tele2".
    Netia jest kontynuatorką firmy Tele2. I nadal brudne zagrania. O ile
    wtedy mi ich zagranie nie przeszkadzało, to teraz przegięli z tym
    rekietem.

    Przed zamówieniem nowej umowy z nowymi taryfami przeczytałem ją.
    Przeczytałem cennik. Bez zastrzeżeń. Teraz patrzę i widzę na
    fakturze pozycję "Blokada połączeń wychodzących" w cenie 3,66
    brutto. Nigdy takiej usługi nie włączałem, ani poprzez infolinię,
    ani wybierając z klawiatury (nawet nie wiem, czy to możliwe), ani
    poprzez stronę Internetową Netia On-line.

    Po rozmowie z konsultantką partyline dowiedziałem się, że usługa ta
    jest włączana domyślnie w momencie zawarcia tej nowej umowy.
    Oczywiście w regulaminie, ani w cenniku nic o tym nie ma. No comments.

    Chyba trzeba zgłosić takie bandyckie wymuszenia do UKE.

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

    Tagi: Netia oszukuje, Netia reklamacje, Netia okrada, Netia niska
    jakość :-D

  • 2. Data: 2009-12-15 19:38:52
    Temat: Re: Brudne zagrania - Netia
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 15 Gru, 19:47, "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    wrote:
> [...]
    >    Zbyszek
    > PGP key: 0x78E9C79E
    >
    > Tagi: Netia oszukuje, Netia reklamacje, Netia okrada, Netia niska

    Jak im sie zwroci uwage to pieniadze zwracaja. Mi zdazyli wyslac pismo
    ze zalegam z oplata za usluge ktorej jeszcze nie wlaczyli.

  • 3. Data: 2009-12-16 15:48:28
    Od: travis <m...@g...com>

    to może jakaś jednorazowa akcja? bo tak się zdarza, ja mam w darmową
    blokadę połączeń przychodzących i wychodzących tylko ze w TP w
    pakiecie ip, może nie zauważyłem że to w netii jest płatne?

  • 4. Data: 2009-12-16 15:49:24
    Od: travis <m...@g...com>

  • 5. Data: 2009-12-16 18:15:57
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    travis napisał(a) :
    > to może jakaś jednorazowa akcja? bo tak się zdarza, ja mam w darmową
    > blokadę połączeń przychodzących i wychodzących tylko ze w TP w
    > pakiecie ip, może nie zauważyłem że to w netii jest płatne?

    Chodzi o blokadę na nr o podwyższonej taryfie. Typu 0700 itp.

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 6. Data: 2009-12-17 11:17:47
    Od: travis <m...@g...com>

    powinno to być rzeczywiście darmowe, ja 0700, 0300 i 0400 w TP mam
    standardowo bezpłatnie bo są to połączenia o podwyższonej opłacie, za
    jakiś inne u Ciebie można płacić ale 0700 dziwne.