  • Data: 2011-07-19 11:15:02
    Temat: Bilety a zmiana stawki
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    właśnie wyczytałem, że 1 sierpnia zmienia się cena biletów autobusowych
    w KZK GOP. Ja mam kupione nieco na zapas (niestety u kierowców kupienie
    graniczy z cudem, więc kupiłem w sklepie więcej). Czy to oznacza że
    muszę je wywalić i potraktować tę kasę jako Darowiznę na KZK GOP, czy
    też skoro kupiłem teraz, to mam prawo je ,,wyjeździć'', bo zapłaciłem
    cenę przejazdu wg stawki aktualnej na dzisiaj?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek