  • Data: 2011-07-19 12:05:17
    Temat: Re: Bilety a zmiana stawki
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (19.07.2011 13:15), Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    > Witam,
    >
    > właśnie wyczytałem, że 1 sierpnia zmienia się cena biletów autobusowych
    > w KZK GOP. Ja mam kupione nieco na zapas (niestety u kierowców kupienie
    > graniczy z cudem, więc kupiłem w sklepie więcej). Czy to oznacza że
    > muszę je wywalić i potraktować tę kasę jako Darowiznę na KZK GOP, czy
    > też skoro kupiłem teraz, to mam prawo je ,,wyjeździć'', bo zapłaciłem
    > cenę przejazdu wg stawki aktualnej na dzisiaj?

    Myślę że powinieneś zapoznać się z regulaminem przewoźnika, bo różnie to
    bywa.

    Kiedyś w Lublinie, na starym bilecie można było jeździć. Gdzieś tam
    słyszałem że stare bilety można wymienić na nowe bez dopłaty. W Poznaniu
    - stare na nowe z dopłatą.

    Nie słyszałem o sytuacji kiedy pasażer traciłby kasę zainwestowaną w
    zapas biletów.

    p. m.