  • Data: 2009-02-09 09:54:06
    Temat: 288 kk - uszkodzenie cudzego mienia - pytanie
    Od: "http://wszystkoplynie.blogspot.com/" <M...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    w wyniku głupiej historii jestem oskarżony o 288 kk (zniszczenie
    cudzego mienia powyżej dwóstu iluś złotych, ale mniejszej niż 50 000).

    Chciałem się kontaktować z poszkodowanym, prokuratura kazała czekać aż
    skńczy z papierami (aktem oskarżenia), nie było mnie chwilę w domu i
    bęc - w skrzynce kilka awizo. W tydzień dokończyli sprawę (a wisiało
    kilka miesięcy) i wysłali akt oskarżenia do sądu. Podejrzewam że ktoś
    chce na mnie poprawić swoje wyniki ;) (choć wcale mi nie do śmiechu).

    Wciaz chce skontaktowac z poszkodowanym (teraz juz wiem z akty
    oskarzenia kto to) i naprawic szkode - czy moze on w takiej sytuacji
    wycofac sprawe z sadu? do kiedy moze to zrobic? jak to zrobic?

    Ratunku

    Pozdrawiam
    Marcin