    From: pavka <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zrzeczenie roszczenia a następca prawny
    Date: Thu, 14 Oct 2010 14:57:19 -0700 (PDT)

    Witam,

    Jak się ma zrzeczenie roszczenia dotyczące nieruchomości a następny
    właściciel?

    Konkretnie zakładam sprawę o zniesienie współwłasności jednak z
    pewnych względów chce się z niej wycofać.

    Dowiedziałem się, że jak chce wycofać sprawę to druga strona musi się
    zgodzić lub mogę się zrzec roszczenia wtedy nie jest wymagana zgoda
    drugiego współwłaściciela.

    Rozumiem, że nie będę mógł więcej wystąpić o takie zniesienie ale czy
    to zostanie zapisane w KW lub inaczej ograniczone dla ewentualnego
    kupca mojej części?

    Dzięki,