eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozostalem zmuszony(chyba) do okazania dokumentow w hipermarkecie › zostalem zmuszony(chyba) do okazania dokumentow w hipermarkecie
    From: adam158 <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zostalem zmuszony(chyba) do okazania dokumentow w hipermarkecie
    Date: Fri, 20 May 2005 18:32:42 +0200

    będac na zakupach w carrefourze po wyjsciu z kas podszedl ochroniarz
    i poprosil o oproznienie plecaka ktory mialem na ramieniu
    nie spodobalo mi sie to wiec odmowilem
    przybiegl zaraz jeszcze jakich szef ochrony zaczal sie drzec ze cos
    ukradlem ze wszystko widzieli na monitoringu ze policja juz jedzie
    /chyba cos w tym monitoringu im sie pochrzanilo albo podgladli kogos
    innego/kazali mi czekac bo nie pokazalem plecaka
    po kwadransie przyszedl ten piepszony szef ochrony powiedzial ze
    policja nie przyjedzie/pewnie jeszcze raz dokladnie przejrzeli
    monitoring / zebym okazal dokumenty do spisania
    gdy stanowczo odmowilem ,oczywiscie w cenzuralnych slowach,uslyszalem od
    niego ze w takim razie zaprowadza mnie do pokoju ochrony i tam juz nie
    będą o nie prosic tylko sami sobie je wyjma z mojej kieszeni
    w wyniku takiej "łagodnej perswazji" jak również pomny artykulów w
    gazetach i programów typu uwaga dokumenty dalem
    swiadkiem zajscia byla zona
    czy ochrona sklepu naruszyla prawo i z jakego art bo mi sie to nie podoba

    adam