eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozostalem zmuszony(chyba) do okazania dokumentow w hipermarkecie › Re: zostalem zmuszony(chyba) do okazania dokumentow w hipermarkecie
  • Data: 2005-05-20 19:11:57
    Temat: Re: zostalem zmuszony(chyba) do okazania dokumentow w hipermarkecie
    Od: borowka <s...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Samotnik wrote:

    > [...]
    >

    > [...]
    >
    > idąc dalej:
    >
    > 150.11.89.138.in-addr.arpa domain name pointer
    adsl-138-89-11-150.nnj.adsl.bellatlantic.net.

    > Musisz się zatem zdecydować - albo piszesz na amerykańskie grupy o
    > porządku prawnym w USA, albo wracasz do Polski i piszesz na polskie
    > grupy uwzględniając kontekst lokalnej rzeczywistości. ;)

    A kiedy kierowniku psp ustanowiles ze nie mozna wspomniec o temacie w
    szerszym kontekscie PRAWNYM?

    Swoja droga, to Tesco i ich towarzystwo mozna smialo pozwac przed sad w
    USA za wyskoki w Polsce. Szukac prawnikow mozna tutaj: alt.lawyers.sue
    Ale co ja pisze. Przeciez wspominanie o tym jest zabronione na psp ;-)