  • 201. Data: 2006-03-26 16:58:21
    Temat: Re: znowu ten rutkowski (detektyw)
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "Leszek" <l...@p...fm> napisal w wiadomosci
    news:e06fk4$561$1@opal.icpnet.pl...

    > Medycyna tez szwankuje skoro zamiast siedziec w psychiatryku
    siedzisz przed
    > kompem.

    Nie wiadomo w sumie. Moze w Poznaniu maja w szpitalach lacze
    internetowe.

  • 202. Data: 2006-03-26 17:17:12
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Uzytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisal w wiadomosci

    > Nie wiadomo w sumie. Moze w Poznaniu maja w szpitalach lacze
    > internetowe.

    Sadzisz, ze ten popapraniec jest z Poznania??

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 203. Data: 2006-03-26 17:43:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Sadzisz, ze ten popapraniec jest z Poznania??

    Nie. Pomylilem go z tym drugim akurat. IP: 141.153.167.32 -
    VERIZON.NET

    CustName: Verizon Internet Services
    Address: 1880 Campus Commons Drive
    City: Reston
    StateProv: VA

    Chyba to jakas wersja eksportowa :-)

  • 204. Data: 2006-03-26 18:00:26
    Od: fourtyniner <4...@f...com>

    Artur Drzewiecki wrote:

    > W Polsce problem nie stanowi system prawny, ale mentalność ludzi go
    > stosujących.

    A dlaczego nie? W koncu jest domniemanie niewinnosci czy go nie ma?

    > W sytemie prawnym w zasadzie możnaby wprowadzić 2 reformy:

    reformy? jakie reformy? przeciez z poczucia kurew w togach wynika jasno
    ze zadnego problemu nie ma.

    > Natomiast co do mentalności, to mamy mnóstwo wad, które może kiedyś
    > zostaną wykorzenione.

    a czy obecnosc na stanowiskach kurewek z PRLu, jak slynnej (gardockiego)
    nie jest podstawa zgnilizny?

> [...]
    > samym sobie - stąd tutaj skargi o "preferencji" sprawców. Np. prokurator
    > powinien poinformować ofiarę o możliwości adhezyjnego powództwa
    > cywilnego w procesie karnym i pomóc jej - prokuratorzy mają tu
    > możliwości, ale z nich niechętnie korzystają.
    > Świetny przykład to sprawa SKAZANEGO już mordercy dziewczyny spod
    > Torunia, który pozwał rodziców ofiary o 70000 PLN. Tutaj prokurator po
    > pierwsze powinien był w adhezyjnym powództwie cywilnym wesprzeć tych
    > rodziców. A po drugie teraz powinien np. pomóc im napisać odpowiedź na

    A ja uwazam ze te sprawe maglasniaja krzywo pseudomedia. Po prostu sad
    powinien odddalic pozew jako niedopuszczalny i po ptokach. Prokuratora
    nie ma co w to mieszac.

    > 3. Mentalność sędziów, którzy dla najmniejszej oczywistości żądają
    > opinii biegłych i niechętnie odrzucają nawet bzdurne wnioski dowodowe.
    > Jak tak dalej pójdzie to niedługo do stwierdzenia, że 2+2 = 4, a nie 5
    > będzie się powoływało biegłego matematyka. :-)
    > Poza tym brak jest dobrych metod dyscyplinowania biegłych, którzy
    > potrafią nawet latami wydawać opinię, a także pisać bzdury. Mea culpa -
    > to dotyczy reformy systemu. :-)
    > W rezultacie sprawy się przewlekają.

    a kto ich mianuje?

    Mze wypada zaczac usuwac kurewki z pracy, tak jak kazdego innego buca.

    > 4. Mentalność, że mienie ważniejsze od człowieka.
    > Dlaczego za zwykłe włamanie nierzadko wyrok bywa wyższy niż za gwałt, co
    > powinno być naprawdę wyjątkiem?
    > Dopóki to się nie zmieni ta mentalność, to zawsze jedni będą mówili, że
    > kary są za wysokie, bo włamywacze dużo dostają, a drudzy, że za niskie,
    > bo gwałciciele mało dostają.
    >
    > 5. Niechęć do stosowania dodatkowych środków.
    > Np. taki Krolopp dostał tylko 6-letni zakaz pracy na stanowisku
    > związanym z pracą z dziećmi, a nie dożywotni.

    a policjant za morderstwo autem dostal rownolegly zakaz prowadzenia
    pojazdow (w wiezieniu). Panstwo prawa.

  • 205. Data: 2006-03-26 18:39:25
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Przemek R. napisał(a):

    Jutro zresztazacytuje sprzecznosci w
    > mysleiu i moralnosci Akulki.

    Ja wysiadam, jeśli chcesz oceniac moralnosc Akulki na podstawie jej
    postów. Albo tego, co na ich podstawie wydumałeś.

    > podalem jako przyklad. Ziobro chce by wtakich przypadkach dawac
    > krotkie ale surowe kary wiec pouczenia w gre raczej nei wejda. I
    > bardzo obawiam sie ze przy okazji zamkna tych co nic nie zrobia, jako
    > ze mialem styk z takim zdarzeniem to nie uwierze ze tak sie nie stanie

    Ziobro to pieśń paru miesięcy. A krowa, która dużo ryczy, mało mleka
    daje.

    Justyna

  • 206. Data: 2006-03-26 18:43:31
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > Kontaktowania moze nie, ale zblizanai sie w penych oklicznosciach
    > mozna by wprowadzic.

    Dlaczego nie? Przez telefon też mozna kogos zastraszyć. Listy też
    miewają moc.

    > czyli ryzykujez 50% ze pozbawisz czlowieka niewinnego wolnosci. Mimo
    > iz sama zakladasz ze nic nie jest udowodnione. Widzisz to mnie wlasnie
    > odroznia od was .

    Ty ryzykujesz 50 %, że winny zostanie na wolności i będzie nękał ofiarę.
    Jak będzie grzeczny, to bedzie odpowiadał z wolnej stopy.
    Justyna

  • 207. Data: 2006-03-26 19:14:28
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > czyli jezeli kurwi sie w jednej gazecie to to kurestwem to nie jest, ale
    > w innej, to juz jest?

    CATS to gazeta porno.

    > Dlatego pisze ze mozna wnioskowac, a nie ze tak bylo.

    ale Ty zakladasz ze ktos jest albo zlodziejem, albo -tutaj- kurwa
    brniesz w to dalej w kazdym poscie obrazajac te osobe.

    P.

  • 208. Data: 2006-03-26 19:18:02
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

  • 209. Data: 2006-03-26 19:24:57
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Skoro pisałeś ogólnie pod konkretami, to widzisz, jakie są efekty.

    ale tlumaczylem kilkakrotnie ze nie odnosze sie do tego przypadku tylko
    mowie o sposobie myslenia . Jutro zresztazacytuje sprzecznosci w mysleiu
    i moralnosci Akulki.

    > Nie wierzę, bo widuję młodzież. W takiej sytuacji jak jeden stłucze
    > szybkę, to drugi stłucze większa, żeby pokazać, że jest większy hojrak.

    bywa

> [...]

    takim zdarzeniem to nie uwierze ze tak sie nie stanie

    > A w ogóle, co Ty ode mnie chcesz, mam za darmochę odwalać robotę za sądy

    :)

  • 210. Data: 2006-03-26 19:36:07
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > 5. Niechęć do stosowania dodatkowych środków.
    > Np. taki Krolopp dostał tylko 6-letni zakaz pracy na stanowisku
    > związanym z pracą z dziećmi, a nie dożywotni.
    > W ogóle w sprawach np. o pedofilię powinna obowiązywać następująca
    > zasada, że takie osoby po skazaniu prawomocnym wyrokiem powinny mieć z
    > urzędu DOŻYWOTNI zakaz pracy z dziećmi.
    > Egzekwowanie zaś mogłoby wyglądać tak, że niezależnie od zatarcia
    > skazania każdy kandydat do takiej pracy musiałby przedłożyć informację z
    > Rejestru Skazanych, że nie ma prawnych przeciwwskazań do takiej pracy i
    > po sprawie.

    we wszystkim sie zgadzam z pedofilia bym tylko doprecyzowal, jezeli
    choroba jest stwierdzona przez 2 niezaleznych bieglych psychologow LUB
    mial miejsce gwalt na dziecku, i to musialoby zostac udokumentowane. nie
    samo zeznanie dzieciaiaka bo na nie mozna wplynac. nie mozna doprowadzic
    do sytuacji w ktorej stanie sie to narzedziem zony ktora planuje rozwod.
    Nie mozna tez do jednej beczki wrzucac np goscia u ktorego zawieruszy
    sie jakas fotka. tutaj tez trzeba byc nieco ostroznym bo to dosc
    delikatna sprawa i mozna totalnie zniszczyc czlowieka.

    Mozna by utowrzyc do tego dodatkowy rejestr z ktorego potwoerdzenia
    mogly by zadac TYLKO te instytucje w ktorych sie pracuje z dziecmi (ale
    przy bezposrednim kontakcie nie np w ksiegowosci)
    Pozostawienei tego w normalnym rejetsrze doprowadzi d tego ze taka osoba
    nigdy zadnej pracy nie dostanie, pomijam juz absurd PISU ktry zaklada
    udostepnianie ych danych kazdemu .

    (Na 2 byl reportaz o gosciu, zamkneli go za gwalt na dziewczynce, wybito
    wszystkie zeby, pozniej okazalo sie ze jest niewinny. )

    P.