  • 1. Data: 2006-03-20 21:33:27
    Temat: rozlozenie na raty platnosci za energie
    Od: "dareksin" <a...@s...pl>

    witam

    mam problem polegajacy na odromnym rachunku za energie elektryczna
    ( jak na moje mozliwosci finansowe ).

    musze napisac prosbe o rozlozenie platnosci na raty.

    moje pytanie:

    czy musze podac na ile rat chce rozlozyc platnosc?

    co tam trzeba napisac? tylko ze prosze o rozlozenie na raty i ze trudna
    sytacja materialna?

    pozdrawiam
    Darek

  • 2. Data: 2006-03-20 21:45:18
    Temat: Re: rozlozenie na raty platnosci za energie
    Od: a...@t...pl (Bartek)

    > czy musze podac na ile rat chce rozlozyc platnosc?
    >
    > co tam trzeba napisac? tylko ze prosze o rozlozenie na raty i ze trudna
    > sytacja materialna?

    Zaproponuj cos.
    jesli uznają to za rozsądne, to tym łatwiej sie zgodzą.

    Pozdrawiam
    _________________________
    BN
    www.adekus.pl
    www.adekus.pl/kh

    www.stowarzyszenie-pomoc.az.pl/jeden_procent.html

  • 3. Data: 2006-03-20 22:03:35
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    dareksin wrote:

    > moje pytanie:
    >
    > czy musze podac na ile rat chce rozlozyc platnosc?
    >
    > co tam trzeba napisac? tylko ze prosze o rozlozenie na raty i ze trudna
    > sytacja materialna?

    Proponuje Ci napisac na ile rat (albo jaka rate jestes w stanie placic
    miesiecznie), bo tam nie pracuja wrozki i jak nie napiszesz, to ci np.
    rozloza na 2 raty to co zalegasz i bedziesz w tym samym miejscu co
    byles.

    Dobrze by bylo takze zaplacic jakas czesc, co mozesz teraz, np. taka
    wysokosc raty. Napisac im, ze zaplaciles. Wstrzyma to ewentualne
    posstepowanie egzekucji dlugu o tyle, ze ywkazesz w ten sposob chec
    zaplaty.

    Mysle, ze udokumentowanie trudnej sytuacji w jakis sposob tez byloby
    przydatne.

    No i tyle rad z mojej strony...

    Gore, gore, gore!!! Horrory mniamusne, krwia ociakajace i oplywajace
    w bezsensownej sadystycznej nieraz przemocy. Dlaczego i co nas kreci
    w takich filmach, brutalnych, wrecz chorych? ... http://tiny.pl/md2f