  • Data: 2005-11-07 19:02:19
    Temat: zlozylem sgarge na policje i mnie wezwali
    Od: "Chiastic Slide \(aphex\)" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    pobili pałami mojego kumpla i nawyzywali miesiac temu.
    Zlozylem skargę w jego im, a jemu niechcialo sie lazic po komisariatach.
    Wyslalem z netu, wezwali mnie komende jako świadka.
    Mam nadzieje ze mnie tam też nie sklepią pałami :-P
    czemu tak chętnie chcą współpracować, tzn. normalne było by chyba nawet na
    skargę nie odpowiadać. Ehh, dziwnie sie porobiło w tej IV RP za Kaczyńskiego
    :-P, dostałem ostanio 2 mandaty, tu mnie wzywają, tutaj laza po osiedlu,
    normalnie nowa Polska :-P