    From: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zgloszenie przestepstwa przez e-mail
    Date: Sat, 12 May 2007 12:17:15 +0200

    Witam!
    Mam pytanka:

    1. Jezlei zglosze przestepstwo (czy podejrzenie) przez e-mail do
    prokuratury, na podstawie doniesienia prasowego, czyli wtedy gdy nie
    bede pokrzywdzonym, ani zadnym swiadkiem, ani tez nie beda mi z oczywistych
    wzgledow znane zadne szczegoly poza tymi ktore przekaze to czy
    procedura wymaga (i jak jest to w praktyce) wzywania mnie ? Czy tylko
    dostane pisemka poczta informujace o poszczegolnych etapach sledztwa?

    2. jezeli sprawa z punktu 1. trafia przed sad, czy normalnym jest ze
    osoba zglaszajaca nie majaca nic wspolnego ze sprawa jest wzywana przed
    sad? Jezlei nie to czy jezeli powiedzmy 'oskarzony' ubzdura sobie we
    lbie ze zglaszajacy jest z wzechogarniacaego ukladu, to czy sad
    automatycznie na jego zadanie wzywa taka osobe, czy rozpatruje taki
    wniosek i postepuje logicznie oczywiscie
    odrzucajac go bo nie ma zadnegoz wiazku ze sprawa ?

    pozdrawiam

    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)