  • Data: 2004-03-12 06:50:42
    Temat: zasilek rodzinny
    Od: "gosiaholu" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dowiedzialam sie,ze osobom pobierajacym zasilek rodzinny raz w roku nalezaly
    sie dodatkowe pieniazki na dziecko uczace sie.Chcialabym wiedziec w jakich
    latach te pieniazki byly przyznawane,czy jest to juz zniesione i czy mam prawo
    upominac sie o te pieniazki.Pracuje od 1994 roku.
    Jeszcze mam jedno pytanie.
    Dostaje alimenty na dziecko z Funduszu Alimentacyjnego.Jestem osoba samotnie
    wychowujaca.Prosze o informacje jak mam dalej postapic i co to sa te 170 zl.Czy
    one zastepuja zasilek rodzinny?Czy zastępuja alimenty?Czy sprawa egzekwowania
    alimentow teraz zajmie sie komornik.Jesli tak to co mam zrobic jakie papiery
    zlożyc i gdzie?