  • Data: 2007-01-05 08:41:28
    Temat: zapłata za fv z 2001
    Od: "Bartek" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Odbija mi sie jeszcze czkawką rozwiązana już spółka z człowiekiem przez
    którego musialem już spłacić kilkadziesiąt tysięcy zaległych składek ZUS (do
    zapłaty których on się zobowiązał i teraz walczę o zwrot tej kwoty w sądzie)
    ale to inna bajka. Teraz okazało się, że są jeszcze do zapłaty 2 fv
    wystawione w 2001r. i kara nałożona również w 2001r. za telefony komórkowe.
    Dzwonil do mnie jegomość z kancelari windykacyjnej i zastrzelił mnie takim
    właśnie niusem...
    I tutaj moje pytanie:jak długo mozna dochodzić nie zapłaconych faktur
    nieistniejącej spółki cywilnej? (czyli obecnie od byłych wspólników).
    Jegomośc powiedział mi też, że nie obchodzi go to, że był jeszcze wspólnik i
    że chce dochodzić zaległości ode mnie... Jest jakaś możliwość przerzucenia
    odpowiedzialności na byłego wspólnika?
    Bardzo proszę o pomoc. Ta nieudana spółka kosztowała mnie już tyle pieniędzy
    i nerwów, że już nie umiem sobie z tym wszystkim poradzić...

    B.