eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozamowienie publiczne - problemzamowienie publiczne - problem
  • Data: 2006-06-27 14:54:18
    Temat: zamowienie publiczne - problem
    Od: t...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    witam!

    Mam powazny problem, mianowicie:

    Zorganizowalem przetarg nieograniczony na akcesoria komputerowe,
    wybralem firme która oferowala po nizszych cenach niz inni
    /nacialem sie/
    w specyfikacji napisalem:

    tonery do drukarki HPLJ1100 - nowe

    i przyslali mi nowe ale nie oryginalne tzn. nie regenerowane -
    dzwoniac do firmy skad mam drukarki dowiedaialem sie ze uzywajac te
    tonery strace gwarancje
    jak cos sie stanie

    radca prawny tej firmy napisal, ze toner nowy nie oznacza oryginalny
    ale slowa oryginalny nie moglem uzyc bo by zglosili protest
    teraz poszukuje jakies informacje - ustawy - opinie/wyroki arbitrów w
    podobnych sprawach - czy macie moze cos takiego co by mi pomoglo
    walczyc z ta firma?

    moje pytanie jest takie:

    czy jesli towar ma byc zgodny ze specyfikacja i naszymi wymaganiami -
    to czy towar nowy ale nieoryginalny ktory nie spelnia naszyxch
    oczekiwan tj. nie ozey uzyc ttonerow bo stracimy gwarancje czy to jest
    towar niezgodny z warunkami SIWZ?

    Czy macie moze jakies informacje na taki temat c\zym moglbym sie
    podeprzec piszac jakies pismo do nich - powolac sie na jakas ustawee
    etc???

    Bardzo proszeo pomoc, sprawa jest pilna poniewaz mija mi termin zaplaty
    za fakture ;/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1