  • Data: 2006-07-02 23:07:06
    Temat: Re: zamowienie publiczne - problem
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2 Jul 2006 08:01:34 -0700, t...@g...com napisał(a):

    > A czy czegos takiego nie mozna oprotestowac?
    > czy to nie jest ograniczanie konkurencji ???
    Nie, _każdy_ przecież może stawać do przetargu i sprzedać Ci towar o
    _istotnych użytkowych parametrach_, dodatkowo namaszczonych zdaniem
    producenta.

    > wiec jak Panowie uwazacie, jak w specyfikacji napisac o tych tonerach, bo
    > oryginalny nie moge ;/
    Ale "oryginalny" JAKI?
    Jeśli w opozycji do "podrabianego"... nie.

    > Poza tym takie pytanie:
    > czy zamiennik moze byc regenerowany? w/g mnie zamiennik to wlasnie cos
    > na styl tych od hp --> nie oryginalny tylko firmy krzak :) a nie
    > regenerowany, tylko jak to podwazyc? :>
    Zamiennik- ekwiwalentny do części, materiałów oferowanych przez producenta.
    Nowy- nieużywany.
    Regenerowny- "wyremontowany" używany o cechach zbliżonych do fabrycznie
    nowego, przy czym producenci auto AFAIR dostali po łapach od UE za mało
    jednozanczne oznaczanie takich produktów
    To po mojemu, poczytaj sobie na www.uzp.gov.pl orzeczenia arnitrów.

    --
    pozdro
    poreba