eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozamowienie publiczne - problem › Re: zamowienie publiczne - problem
  • Data: 2006-06-29 05:12:51
    Temat: Re: zamowienie publiczne - problem
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 27 Jun 2006 07:54:18 -0700, t...@g...com napisał(a):

    > witam!
    >
    > Mam powazny problem, mianowicie:
    >
    > Zorganizowalem przetarg nieograniczony na akcesoria komputerowe,
    > wybralem firme która oferowala po nizszych cenach niz inni
    > /nacialem sie/
    > w specyfikacji napisalem:
    >
    > tonery do drukarki HPLJ1100 - nowe
    >
    > i przyslali mi nowe ale nie oryginalne tzn. nie regenerowane -
    > dzwoniac do firmy skad mam drukarki dowiedaialem sie ze uzywajac te
    > tonery strace gwarancje
    > jak cos sie stanie

    Dziwne... Nie wiedziałem już dawno takiej gwarnacji, w której byłoby
    napisane, że używanie zamienników powoduje jej utratę.

    > radca prawny tej firmy napisal, ze toner nowy nie oznacza oryginalny
    > ale slowa oryginalny nie moglem uzyc bo by zglosili protest
    > teraz poszukuje jakies informacje - ustawy - opinie/wyroki arbitrów w
    > podobnych sprawach - czy macie moze cos takiego co by mi pomoglo
    > walczyc z ta firma?

    Raczej nie masz szans na oryginalne tonery - Wykonawca dał towar zgodny z
    SIWZ.

    Zadzwoń do HP i zapytaj jak jest z gwarnacją.

    3m się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl
    http://scrabble.e-informator.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1