    From: "Naczelny Filozof" <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.rec.motocykle
    Subject: zakup motocykla z krzywą ramą
    Date: Wed, 4 Feb 2009 20:01:09 +0100

    Witam!
    Pozdrawiam!
    Cross post mam nadzieje zostanie mi wybaczony.

    Na jesieni zakupiłem użwany motocykl. Wszytsko było OK do czasu gdy nie
    przewiozłem pasazera. Poprostu źle się jechało. Trzeba było dziwnie trzymac
    kierownice. Sprawdziłem kąt pochylenia kół. Przednie miało lekko inny.

    Jako że zima wybebeszyłem przednie zawieszenie. Półka krzywa. Naprostowałem.
    Moja radość trwała krótko bo koło dalej krzywe. Dziś zdjąłem bak. Tragedia.
    Rama skrzwyiona i wgniecona. Lipa.

    Własciel 4 lata miał ten motocykl. Twiewrdził że jest bezwypadkowy.

    W umowie mam zapisy. Że zapoznałem się ze stanem technicznym motocykla.
    Sprzedający oswiadcza że motocykl jest bezwypadkowy.

    Googlałem w googlach. Wszędzie teksty że mam do goscia pojechac i nasrać mu
    do karku. Brzydze sie przemocą wiec to odpada.

    Czy po takim okresie moge sie czegos domagac od Goscia? Czy poprostu
    wtopiłem?

    Naczelny Filozof