    From: "Tomek" <t...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zakłócanie spokoju
    Date: Tue, 25 May 2004 18:01:52 +0200

    Witam.
    Mieszkam w miejscowości nadmorskiej, typowo turystycznej.
    Prowadzę pensjonat. Na przeciw mojego ośrodka znajduję
    się duży ośrodek kolonijny, na którym od rana do wieczora
    odbywają sie imprezy dla dzieci. Imprezy tak bardzo nagłaśniane,
    że trzeba do siebie krzyczeć próbując rozmawiać na terenie
    mojego ośrodka. Wszelkie prośby i próby rozmowy z właścicielami
    nie przynoszą niczego, bo im to nie przeszkadza, a cisza nocna jest
    od godziny 22:00. Ode mnie z tego powodu "uciekają" klienci.
    Co zrobić? Czy są jakieś przepisy, na które mógłbym się powołać
    i zgłosić gdzieś skargę? Bardzo proszę o podpowiedź.
    Pozdrawiam.

    -Tomek