  • Data: 2007-05-11 09:23:49
    Temat: zajęcie wynagrodzenia w nowym miejscu pracy
    Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    jest u nas nowy pracownik i na na świadectwie pracy wpisane zajęcie
    wynagrodzenia w kwocie xxxx zł. Podany jest także nr sprawy.
    Mam pytanie: czy muszę od nowa naliczać kwotę, jaką się przekazuje komornikowi
    czy też potrącam z wynagrodzenia tę, która jest wpisana na świadectwie pracy (
    Pracownik w poprzednim zakładzie pracy zarabiał inną, mniejszą kwotę)? Czy mam
    poinformować komornika o tym, że zmienił się pracodawca? Sam komornik pewnie
    nie wie ( bo i skąd? ) że pracownik zmienił pracę. Czy jeśli ta kwota będzie
    regularnie wpłacana to komornik będzie coś jeszcze chciał?