  • Data: 2007-12-04 18:29:36
    Temat: zaginiecie przesylki a zwrot kosztow
    Od: " Xili" <x...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Mam taki problem, zakupilem na allegro od firmy X monitor (platne z gory)
    monitor zostal wyslany kurierem. Kurier zostawil avizo, zadzwonilem i
    umowilem sie na dostarczenie przesylki ponownie kurier nie dotarl wiec
    pojechalem odebrac paczke osobiscie. Jednak gdy dotarlem do siedziby firmy
    kurierskiej stwierdzono ze przesylki dla mnie nie posiadaja. Dzwonilem do
    sprzedawcy czy moze jakos mi w tej sytuacji pomoc, jednak on twierdzi ze jest
    to sprawa miedzy mna a ups i w niczym nie moze mi pomoc. W zwiazku z
    zaistniala sytuacja chcialbym sie dowiedziec czy zwrot kosztow nalezy mi sie
    od firmy ktora sprzedawala towar, czy od kuriera ktory na podstawie zawartej z
    nimi umowy mial dostarczyc do mnie monitor?