eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozaginiecie przesylki a zwrot kosztow › Re: zaginiecie przesylki a zwrot kosztow
  • Data: 2007-12-04 19:51:54
    Temat: Re: zaginiecie przesylki a zwrot kosztow
    Od: "Tomasz" <t...@n...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik " Xili" <x...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:fj46ag$qi4$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam.
    > Mam taki problem, zakupilem na allegro od firmy X monitor (platne z gory)
    > monitor zostal wyslany kurierem. Kurier zostawil avizo, zadzwonilem i
    > umowilem sie na dostarczenie przesylki ponownie kurier nie dotarl wiec
    > pojechalem odebrac paczke osobiscie. Jednak gdy dotarlem do siedziby firmy
    > kurierskiej stwierdzono ze przesylki dla mnie nie posiadaja. Dzwonilem do
    > sprzedawcy czy moze jakos mi w tej sytuacji pomoc, jednak on twierdzi ze
    > jest
    > to sprawa miedzy mna a ups i w niczym nie moze mi pomoc. W zwiazku z
    > zaistniala sytuacja chcialbym sie dowiedziec czy zwrot kosztow nalezy mi
    > sie
    > od firmy ktora sprzedawala towar, czy od kuriera ktory na podstawie
    > zawartej z
    > nimi umowy mial dostarczyc do mnie monitor?

    witam
    Domagaj sie od nadawcy interwencji, ponieważ dopoki paczka jest
    niedostarczona jest wlasnoscia nadawcy i tylko on moze skladac reklamacje w
    przypadku zaginiecia.
    Pozdrawiam
    Tomasz



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1