  • Data: 2007-01-05 09:10:12
    Temat: za niski wyrok ?
    Od: Mateo <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie

    dostalem wlasnie pismo ze prokuratura chce zgodzic sie na dobrowolne
    poddanie sie karze oskarzonego o wyludzenia (Ark 286 $ 1) w takze mojej
    sprawie

    na koncu pisma jest informacja iz oskarzony byl juz 2 krotnie karany za
    przestepstwa z tego artykulu - wyludzenia

    w 2004 - dostal 2 lata w zaweiszeniu na 5
    w 2006 - 2 lata w zawieszeniu na 5

    a teraz po rozbiciu na kilka puntkow
    - wyludzenie 1 rok 10 miesiecy
    - wyludzenie 6 miesiecy
    - falszowanie dokumentow 4 miesiace
    - wyludzenie 1 rok 4 miesiace

    oskarzony wniosl o dobrowolne poddanie sie karze 2 lat
    na co prokuratura sie zgodzila i niebawem ma sie odbyc posiedzenie sadu

    Naszym (pokrzywdzonych) zdaniem, skoro to juz 3 oskarzenie o wyludzenie
    to nosi to znamiona recydywy
    Jesli tak to kara 2 lat chyba jest najnizsza mozliwa ....

    Pani prokurator sprawia wrazenie ze ja to zadowala bo sprawe szybko
    zamnknie i bedzie spokoj
    Na wszelkie pytania o wysokosc wnioskowanej kary odpowiada "prosze
    przyjsc to sie Pan dowie" - tyle ze nie wspomniala slowem ze jak
    zapadnie wyrok to juz nie mamy zadnego prawa do apelacji i sprawa jest
    zamknieta
    Oczywiscie tez ma w nosie ze dane osobowe zawarte w akcie oskarzenia sa
    pomieszane i raz jestem Mateusz, a raz Tadeusz - inni tak samo

    A i oczywiscie jest informacja ze gosc ma 4 lata na naprawe szkod, ale
    nie ma ani slowa co sie stalo z pieniedzmi ktore ludzi powplacali mu na
    konta - bedzie mial na start nowego zycia czy co??

    czy w/g Was wysokosc planowanej kary jest adekwatna ?
    i czy na takie niechlujstwo prokuratora jest sens przymykac oko ?

    --
    Mateo