  • Data: 2008-03-19 09:44:09
    Temat: wymeldowanie decyzją administracyjną
    Od: "masza" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam szanownych
    dwa tygodnie temu zlożyłem wniosek o wymeldowanie niemieszkajacego od 16 lat
    szwagra wskazałem jego obecny adres i co w urzędu spraw administracyjnych
    przychodzi pismo informujące o wszczęciu postępowania z tym że oba listy
    dla szwagra i dla mnie przyszły na moj adres - urząd sobie robi j...a i
    uważa że ja to szwagrowi dostarczę czy co . Pomijając fakt że jutro upływa
    termin stawiennictwa w urzędzie a pismo otrzymałem dziś to nie rozumiem po
    co mam się stawiać sam jeśli wszystkie kwestie opisałem w podaniu o
    wymeldowanie. poradźcie co czynić
    pozdrawiam