  • 1. Data: 2008-03-19 09:44:09
    Temat: wymeldowanie decyzją administracyjną
    Od: "masza" <i...@o...pl>

    Witam szanownych
    dwa tygodnie temu zlożyłem wniosek o wymeldowanie niemieszkajacego od 16 lat
    szwagra wskazałem jego obecny adres i co w urzędu spraw administracyjnych
    przychodzi pismo informujące o wszczęciu postępowania z tym że oba listy
    dla szwagra i dla mnie przyszły na moj adres - urząd sobie robi j...a i
    uważa że ja to szwagrowi dostarczę czy co . Pomijając fakt że jutro upływa
    termin stawiennictwa w urzędzie a pismo otrzymałem dziś to nie rozumiem po
    co mam się stawiać sam jeśli wszystkie kwestie opisałem w podaniu o
    wymeldowanie. poradźcie co czynić
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-03-19 09:49:22
    Temat: Re: wymeldowanie decyzją administracyjną
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    masza pisze:
> [...]
    > termin stawiennictwa w urzędzie a pismo otrzymałem dziś to nie rozumiem po
    > co mam się stawiać sam jeśli wszystkie kwestie opisałem w podaniu o

    Urząd musi sprawdzić, czy szwagier tam nie mieszka. Może to robić
    różnymi sposobami, nawet poprzez wywiad policjanta.

    Oczywiście skoro szwagier nie mieszka tam, to nie powinnaś odbierać
    listu, powinien wrócić z adnotacją "adresat tu nie mieszka", albo
    przynajmniej "nie podjęto w terminie". Jeśli Ty odebrałaś pismo do
    szwagra, to po trochu przyznałaś, że on tam przebywa.

    Wymeldowanie w drodze decyzji administracji to nie jest automatyczna
    sprawa, urząd musi zdobyć dowody, że szwagier tam nie mieszka.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz