    From: <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: wyjazd do Niemiec
    Date: Tue, 30 Mar 2004 22:10:09 +0200

    Witam wszystkich mam pytanie. Mam kategorie wojkową A, właśnie zostałem
    skreślony z listy studentów, na pobór w marcu raczej sie nie załape nie wiem
    kiedy jest następny. Chciałem wyjechac na 3 miesiące do Niemiec mam tam
    rodzine. Czy moge to zrobić czy WKU nie bedzie miało nic do mnie. Albo jak
    powiedzmy wyjade i w tym czasie przyjdzie mi wezwanie do wojska?? Czy jak
    bede wracał to na granicy mnie od razu zaaresztują jako poszukiwanego ??
    Nie znam się na tych klockach więc zależy mi na odpowiedzi.
    Z góry dziękuje!!!