  • Data: 2003-08-06 12:38:06
    Temat: wszechwladza Spoldzielni Mieszkaniowej Pomocy!!
    Od: "acma" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam taki problem w zwiazku z zaleglym nie oplaconym czynszem Spoldzielnia
    odmowila mi potwierdzenia pobytu stalego mojej zony i dziecka zona musi
    wymienic dowod a byla zameldowana w starym mieszkaniu .Czy spoldzielnia ma
    takie prawo ? Jest to mieszkanie spoldzielcze
    Prosze o pomoc i ewentualna podstawe prawna bo cos mi sie wydaje ze jest to
    zwykla zlosliwosc Pana Glownego Ksiegowego
    Wiem nie jestem bez winy zalegam z czynszem ale czy to jest wystarczajacy
    powod aby tak utrudniac ludziom zycie

    Pozdrawiam
    Zbyszek