  • Data: 2009-04-13 18:35:35
    Temat: wspólnota mieszkaniowa - zalanie
    Od: <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Od niedawna byłem szczęśliwym posiadaczem mieszkania :)

    Tyle tytułem wstępu, a poniżej konkrety:
    - pojawiała się wilgotna plama na ścianie w pobliżu sufitu - przeciek
    (powiększa się)

    Rozmawiałem z sąsiadem z góry - twierdzi, że u niego OK. Nie mam powodu mu
    nie wierzyć, ale jak się okazało "przeniósł" sobie zlew w dokładnie w to
    miejsce, gdzie jest przeciek. Zatem podejrzewam, że rury na zewnątrze nie
    ciekną, ale mogą cieknąć te "nowe" zamurowane lub naruszył już istniejące.

    Uprzejmie proszę o jeżeli to możliwe odpowiedzi na poniższe pytanie:
    - jeżeli przyjąć wątek powyższy, gdzie uderzać do Zarządcy czy wozić się z
    sąsiadem? Jak postąpić.

    - oczywiście przyjmuję rónież za możliwe, że rura pękła na mojej wysokości
    mieszkania, co wtedy? Czy to już tylko mój problem? Czy rury na wysokości
    mojego mieszkania są moje, czy Zarządcy?

    proszę o wskazówki

    --
    pozdrawiam
    dr_indy