  • Data: 2009-04-13 22:37:15
    Temat: Re: wspólnota mieszkaniowa - zalanie
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    d...@g...pl pisze:

    > Pytanie czy za urządzenia można uznać rury - powyzsza ustawa nie określa co
    > to urządzenia. Można przyjąc, że rury to urządzenia transportowe monotlenku
    > diwodoru:). A tak serio, jakie macie zdanie?

    Z praktyki to raczej instalacja od zaworów mieszkaniowych / wodomierzy
    należy do właściciela mieszkania i to on ma dbać i odpowiadać za
    zniszczenia.

    Jak sąsiad ma jakieś OC, to go za bardzo nie zaboli. Jak nie ma, to może
    być gorzej.

    Przypadek krytyczny z mojej wspólnoty: zalane 4 piętra + winda, w tym 2
    mieszkania wykończone. Koszt naprawy windy koło 50 tysięcy, mieszkań -
    pewnie większy. A facet dopiero co się wprowadził :/

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \