  • Data: 2002-11-28 13:22:14
    Temat: wieża z mp3
    Od: "Godik" <g...@z...org> szukaj wiadomości tego autora

    Od prawie roku toczę batalie z producentem wieży, która ma możliwość
    odtwarzania mp3, niestety odtwarzanie to nie jest doskonałe (jak wszystko) a
    dokładnie to przerywa, zdarza się że co 2,3 kawałek ale z reguły rzadziej.
    Ostatecznie sprzęt był testowany w Warszawie i Nieczech i stwierdzili że
    owszem zdarza się ale nie bardzo mają pomysł jak to rozwiązać. Aktyualnie
    zaczynają się próby pokupowanie mnie gadżetami, co bym nie narzekał. Pytanie
    jest takie: jakie mam możliwości w zakersie odzyskania: albo kosztów, albo
    innego sprzętu o podobnej funkcjonalności?

    Pomocy

    Pozdrawiam
    Godik.