  • Data: 2004-06-22 13:07:02
    Temat: uzycie logo firmy
    Od: "Yuupii" <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam takie pytanko - zalozylismy z kolegami klub uzytkownikow aut jednej z
    popularnych marek.
    Przygotowujemy nalepke na auta - dla reklamy i wyroznienia sposrod innych.
    Moje pytanie brzmi - czy mozemy uzyc znaczka, jakim posluguje sie producent?
    Oczywiscie to jeden z elementow projektu - oprocz niego bedzie tlo, nazwa
    klubu, jego adres internetowy, itp.
    Producent (jego przedstawiciel w Polsce) nie raczy nam odpowiedziec.
    Czy mozemy miec jakiekolwiek klopoty w zwiazku z tym?
    --
    Pozdrowienia
    Yuupii