  • Data: 2020-12-18 20:22:19
    Temat: ustawą czy rozporządzeniem
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Takie pytanie mnie naszło. Jak wiadomo godzina policyjna jest bezprawna
    bo niezgodna w dwóch punktach - raz że ograniczenia wolno tylko ustawą,
    dwa że można ograniczać sposób przemieszczania się a nie samo
    przemieszczanie.

    Anyway - z drugiego dość łatwo zrobić kurwę z logiki i nawet znajdą się
    sędziowie co to potem klepną, bo tak naprawdę to dla prawnika żadna
    sztuka - można na przykład zakazać przemieszczania się na light level od
    -100 do 100 i już:P

    Zajmijmy się pierwszym. Dlaczego pis mając doświadczenie w przepychaniu
    ustaw w ciągu jednego dnia (a w sumie nocy) nie zrobił sobie po prostu
    ustawy tylko sra twitami?

    Bo ja myślę, że robią to specjalnie - doprowadzają do tego, że
    przestrzeganie prawa, a w zasadzie to co było by przestrzeganiem prawa w
    normalnym porządku prawnym (publikowanie wyroków w sprawie aborcji,
    kwestionowanie obostrzeń bez podstawy prawnej) staje się subiektywnie
    moralnie wątpliwe - rozumiecie - władza pokazuje, że przestrzeganie
    prawa jest złe. Dlatego to "złe" prawo depcze - dla "dobra" obywateli;(
    --
    Shrek