  • Data: 2005-10-20 11:06:10
    Temat: ustalania tozsamosci zatrzymanej osoby
    Od: "dziwak" <d...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jak wygląda ustalania danych osobowych zatrzymanej osoby, np na jeździe
    bez biletu i odmowy okazania/braku dokumentów? Trzeba podać dane,
    policja sprawdza w bazie adresów i jeżeli dane pasują to są przyjęte? Co
    jeżeli ktoś zna moje imię, nazwisko, adres, datę urodzenia i imiona
    rodziców, potrafi okłamać policję i podać moje dane jako swoje? Jak się
    później z tego wywinąć?