  • Data: 2009-08-31 14:44:46
    Temat: umowy na czas określony po 22 sierpnia
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Doczytałem właśnie, że w związku z ustaleniem pakietu antykryzysowego
    umowy na czas określony nie mogą przekroczyć okresu 24 miesięcy.

    Czy dotyczy to na pewno wszystkich umów na czas określony ?
    Nie mam możliwości zatrudnić pracownika na np. 3 lata na czas określony ?

    Niby ustawia antykryzysowa miała być lepsza dla pracodawcy. A tutaj mnie
    ogranicza ? Chyba, że czegoś nie rozumiem ?

    Wojtek