  • Data: 2009-08-31 16:37:23
    Temat: Re: umowy na czas określony po 22 sierpnia
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    Rafal M pisze:

    > Tylko ze teraz moze byc nieograniczona liczba umow na czas okreslony.

    w sumie to pracownik dostanie po tyłku, bo mają umowę na 24 miesiące to
    może zapomnieć o kredycie (jak już sytuacja z kredytami wogóle wróci do
    normy)

    i pracodawca dostanie po tyłku, bo pakiet antykryzysowy chyba jest do
    2011 o ile dobrze doczytałem, czyli po tym 2011 to już chyba wróci po
    staremu, czyli nagle się okaże, że ktoś miał np. 3 umowy i właśnie ma 4
    a to już formalnie rzecz biorąc jak na czas nieokreślony ... ?

    Chyba, że źle interpretuję ?

    Wojtek