  • Data: 2004-07-28 14:26:07
    Temat: ubojnia na sąsiedniej działce
    Od: "Chester" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Jestem właścicelem dużego kawałka zeimi przeznaczonego pod budownictwo
    jednorodzinne, zgodnie z planem zagospodarowania, własnie sie dowiedziałem
    że rozopoczeło się postępowanie z udziałem społeczeństwa w sprawie
    inwestycji na sąsiedniej działce polegającej na budowie ubojni zwierząt i
    zakąłdu pzretwórstwa mięsnego.
    Nie bardzo podoba mi się takie sasiedztwo - odór. Budowanie w takim
    miejscu traci sens.
    Czy mogę coś w tej sprawie zrobić?
    Satrsotwo powitowe oczekuje na uwagi mieszkańców przez 3 tygodnie, co im
    napisać?
    Może ktos był w podobnej sytuacji i podpowie czy mam jakiś wpływ na taką
    inewstycję?

    --
    Pozdrv.
    Chester