  • Data: 2012-08-05 18:38:09
    Temat: "trzeba GRYZC ostroznie" (w kryzysie)
    Od: t...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Taki Kebab-restauracja, nawet elegancka, na glownym deptaku w Centrum Kielc, z
    wystawionymi stolikami na zewnatrz, otoz kupuje sobie danie pt. "Doner-Kebab" na
    talerzu (mala porcja za 20zl) i jem - az tu NAGLE... ZGRZYT w zebach!!!!!! Wypluwam
    zakrwawione 2 kawalki PORCELANY, okolo 1cm i 1.5cm, oba z OSTRYMI brzegami!!!!!!!
    Pokazalem to kelnerce, przerazona dziewczyna przeprasza (zal mi jej), a potem
    przynosi zupelnie nowe danie. Juz nie chce sie awanturowac...

    Tylko, ze NIESTETY, po powrocie do domu stwierdzam, ze mi sie ZLAMAL ZAB!!!!!!
    Szostka, 1/3 korony zeba sie ulamala (jeszcze sie trzymala ale jezykiem wyczuwam, ze
    cos sie tam przemieszcza, wreszcie palcem wyciagam odlamany kawalek zeba. Szybko do
    dentysty - trzeba odbudowac zeba, koszt: 200-300 zlotych!

    CO NA TO PRAWO??????

    Przeciez jakby to polknac to PERFORACJA JELIT murowana!!!!!!