  • Data: 2012-08-05 21:29:35
    Temat: Re: "trzeba GRYZC ostroznie" (w kryzysie)
    Od: t...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On Sunday, August 5, 2012 6:45:42 PM UTC+2, Robert Tomasik wrote:

    > Dowodowo cieniutko stoisz. Bo prawnie, to oczywiscie restaurator odpowiada.

    Pierwsza reakcja tej kelnerki to: "ojej, pekl nam talerz z surowka, nie sadzilam, ze
    sa tak jakies odlamki!"

    Teraz tak mysle: pekl talerz, upadl na ziemie? i co pozbierali z podlogi surowke bo
    im szkoda bylo?

    Tak ze 2 minuty pozniej szedl sobie patrol Strazy Miejskiej, jakby to im pokazac to
    bylby dowod?
    I co wtedy z takim dowodem mozna zrobic? Oddadza mi za dentyste?