  • Data: 2005-10-17 08:48:50
    Temat: tajna umowa
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Prywatna osoba chciała skorzystać z usługi firmy X i poprosiła o
    przefaksowanie umowy, która byłaby do podpisania w związku ze zleceniem tej
    usługi.
    Firma odpowiedziala nastepująco:

    "Przykro nam bardzo jednak nie możemy przesłać umowy ponieważ jest to
    związane z podszywaniem się pod nasza firmę innych firm. Tu na miejscu
    otrzymają Państwo tą umowę do wglądu w razie jakiś nie jasności jest tu
    księgowa która wszystko wytłumaczy. Jeśli by Państwo zdecydowali sie już do
    nas przyjechać prosimy o kontakt tel."

    Chyba juz wiem co sadzic o tej firmie, ale jestem tez ciekaw opinii innych.

    vertret