  • Data: 2006-08-31 11:05:37
    Temat: straz miejska
    Od: "bizon" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam oto taki problem
    Miesiac temu dostalem pismo ze strazy miejskiej ze mam sie stawic 16
    sierpnia na przesluchanie jako podejrzany w sprawie wykroczenia o ruchu
    drogowym ( chodzi o parkowanie na zakazie). Otoz nie bylo by w tym nic
    dziwnego gdyby nie fakt ze wykroczenie te mialo miejsce 30 marca !! I tu
    pierwsze pytanie czy czasem nie za pozno troche wyslali pismo (przeciez nie
    jestem w stanie pamietac co robilem 5 miesiecy temu !!).
    Ale coz, przegapilem ten termin 16 sierpnia i stawilem sie dopiero teraz.
    Jakiez bylo moje zdziwienie gdy pani z urzedu miasta powiedziala ze sprawa
    zostala juz niestety skierowana do sadu. Na pytanie czy maja jakis dowod
    pani odparla ze kamera w poblizu tego miejsca ma zarejestrowane zdarzenie.
    I moje pytanie? Jak sie teraz przygotowac do tej sprawy? Czy przyjac dezycje
    sadu jaka by ona nie byla czy moze jest szansa na umorzenie ?

    z gory dziekuje za odpowiedz
    pozdrawiam
    bizon