eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawosprzęt AGD - niedokładny opis › sprzęt AGD - niedokładny opis
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: miffy <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: sprzęt AGD - niedokładny opis
    Date: Wed, 09 Jun 2010 10:40:11 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 16
    Message-ID: <hunjvn$9aq$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 91.200.94.210
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1276072759 9562 91.200.94.210 (9 Jun 2010 08:39:19 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 9 Jun 2010 08:39:19 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.9) Gecko/20100317
    Thunderbird/3.0.4
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:641848
    [ ukryj nagłówki ]

    Kupiłam suszarkę do bielizny. Przed zakupem analizowałam produkt i
    dostałam informacje (m.in. od producenta), że kierunek otwierania drzwi
    jest prawy lub lewy. Po zakupie okazało się, że kierunek jest prawy z
    możliwością zmiany na lewy, lecz zmiana ta nie jest prosta, wymaga
    zaangażowania serwisu.

    Chodzi o to, że nigdzie przed zakupem nie dostałam informacji, że drzwi
    otwierają się w prawo a możliwość zmiany kierunku na lewy jest możliwa
    tylko *odpłatnie* przez autoryzowany serwis. To tak, jakby informacja ta
    była celowo zatajona celem wyłudzenia dodatkowych kosztów. Zostałam
    wprowadzona w błąd. Gdybym miała takie informacje przed zakupem
    wybrałabym inny model.

    I tak zastanawiam się, czy takie działanie jest fair i czy mogę wymóc na
    serwisie (producencie), by bezpłatnie zmienili mi ten kierunek
    otwierania drzwi.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1