  • Data: 2002-11-11 14:00:51
    Temat: sprawa odszkodowania
    Od: "Marian Grabara" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam !
    W czasie ostatniej wichury wiatr zerwał pokrycie z mojego dachu, które
    spadając wyrządziło niewielkie szkody u sąsiada. Nawiasem mówiąc sąsiad w
    jakiś sposób przyczynił się do zerwania pokrycia z mojego dachu wycinając
    drzewa rosnące na granicy jego posesji a graniczące z mojm budynkiem. Sąsiad
    domaga się ode mnie odszkodowania za szkody ,które wyrządziło spadające
    pokrycie - czy jego roszczenie jest zasadne, czy mam ponosić
    odpowiedzialność za wichurę ?

    Bardzo proszę o informację !

    Pozdrawiam
    Marian G.