  • Data: 2004-10-28 16:39:08
    Temat: sposób doręczenia wezwania ?
    Od: "wiolka" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam pytanie odnośnie dostarczania zawiadomień/wezwań sądowych ( bądź
    instytucji wskazanych przez sąd ).

    Biorę udział w sprawie. ( moja ex ze swoim mężem zapili , przyjechała
    policja , zwinęli ich ) ja jako ojciec jednego z dzieci zostałem do sprawy
    włączony.

    Sąd na jednej z rozpraw zadecydował o zbadaniu nas przez Rodzinny Ośrodek
    Diagnostyczno Konsultacyjny
    Dostałem informację o badaniu listem poleconym więc się stawiłem i wszystko
    ok.
    Na kolejnej rozprawie ONI ( ci co zwinęła ich policja ) zażądali zbadania
    przez kolejny ośrodek.
    Cóż trudno.
    Ale było już badanie na które nie dostałem wezwania. ( dowiedziałem się od
    ex że było i że ja tez miałem na nim być)
    Po tygodniu otrzymałem (dokładnie w czwartek) listem zwykłym informację o
    terminie badania na . czwartek no.

    I teraz mam pytanie ?

    Czy ten ośrodek nie powinien dołożyć ciut więcej staranności i wysłać tą
    informację listem poleconym ?
    Czy mogę wysłać informację ( skargę ) do sądu na działanie tej instytucji
    ( chodzi mi dokładnie o to by się do mnie później nie przypieprzali )

    Nie chce dzwonić do tego ośrodka gdyż uważam że to jest jednak ich obowiązek
    zawiadomić mnie ( w końcu płacę podatki na nich :) ).

    Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.