  • Date: Mon, 29 Jan 2007 19:27:37 +0100
    From: Łukasz Rostalski <"lukasz[NOSPAM]"@[NOSPAM]rostalski.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: spółdzielnia mieszkaniowa mały-dyży problem

    Witam
    zaoszczędziłem troszkę pieniędzy i postanowiłem zainwestować w sieć
    lokalną na moim osiedlu, złożyłem odpowiednie pismo do spółdzielni
    lokatorsko-wlasnosciowej i niestety dostalem odpowiedz: "Zarząd nie
    wyraża zgody na udostępnienie zasobów mieszkaniowych kolejnej firmie na
    założenie sieci komputerowej z dostępem do Internetu przy ul. Mojej w
    Moim Miescie." Z tego co zdazylem sie zorientowac na osiedlu jest tylko
    jedna siec natomiast w spoldzielni na roznych osiedlach sa trzy firmy.
    Czy moge Was prosic o jakas rade, czy da sie jakos naklonic spoldzielnie
    do wspolpracy, jakimi przepisami prawa sie posilkowac? Bardzo prosze o
    rade i jakies sugestie.

    Łukasz Rostalski
    http://www.rostalski.pl