  • Data: 2006-05-06 20:44:59
    Temat: spodnie zniszczone przez psa
    Od: "tosamo" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Pytanie moze brzmi glupio ale jestem cholernie powazny.

    Szedlem dzisiaj okolo 22 ulica. Podbiegl do mnie jakis maly pies i ugryzl w
    noge. W sumie z noga jest wszystko
    w porzadku (widac niewielka rane) ale pozniej zauwazylem, ze zrobil mi
    dziure w spodniach.

    Czy mam jakakolwiek mozliwosc odzyskania pieniedzy za nowe spodnie (160 PLN)
    ?

    Pies biegal sobie po ulicy. Nie wiem do kogo nalezal ale mysle, ze szanse na
    znalezenie tej osoby sa spore
    bo pewnie wypuszczaja go na ulice codziennie i mozna sprawdzic do ktorego
    domu wraca.

    Czy jest szansa, ze np gdzies zglosze, ze mnie ugryzl a oni przyajda go
    zlapac (bo moze to jakis bezpanski i
    nie szczepiony) i przy okazji ustala czyj to pies ?

    Dzieki za odpowiedzi.