  • Data: 2006-05-07 14:34:11
    Temat: Re: spodnie zniszczone przez psa
    Od: "tosamo" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:445e00cb@news.home.net.pl...

    > Szanse są. Kwestia ustalenia psa, sprawdzenia Twoich zeznań

    Juz wszystko ustalilem. Znajomy mieszka dwa domy dalej i wie, ze ten pies
    tam
    biega i czasem gryzie ludzi. Podobno nawet kiedys dzwonil po straz miejska
    ale kazali mu spadac
    bo nie mieli czasu.

    Inna sprawa, ze nie bede mial swiadkow bo to taka okolica, ze nikt nie bede
    swiadczyl przeciwko
    sasiadowi.

    > (bo może sobie o jakiś drut zniszczyłeś spodnie i teraz np. szukasz
    > frajera, który za to zapłaci ;)

    Bez komentarza.

    oraz oczywiście ustalenia aktualnego opiekuna psa
    > (nie musi to być właściciel - jeśli np. właściciel wyjechał i zostawił psa
    > komuś pod opieką, ten opiekun odpowiada).
    >
    > A na przyszłość polecam mieć pod ręką pieprz w spraju.

    Nic by mi to nie dalo. Gdybym tego psa szybciej zauwazyl to bym sie nie
    pozwolil gryzc.
    Tylko, ze zanim zdarzylem sie zorientowac on mnie juz szarpal za noge.