  • Data: 2006-05-07 14:10:03
    Temat: Re: spodnie zniszczone przez psa
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    tosamo wrote:

    > Czy mam jakakolwiek mozliwosc odzyskania pieniedzy za nowe spodnie (160 PLN)
    > ?

    Szanse są. Kwestia ustalenia psa, sprawdzenia Twoich zeznań (bo może
    sobie o jakiś drut zniszczyłeś spodnie i teraz np. szukasz frajera,
    który za to zapłaci ;) oraz oczywiście ustalenia aktualnego opiekuna psa
    (nie musi to być właściciel - jeśli np. właściciel wyjechał i zostawił
    psa komuś pod opieką, ten opiekun odpowiada).

    A na przyszłość polecam mieć pod ręką pieprz w spraju.