  • Data: 2006-02-09 11:39:19
    Temat: słuzebność
    Od: a...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam grupę,
    Mam pytanie, czy moja żona może przepisac mi aktem notarialnym tzw. służebność
    która dotyczyła by mieszkania będacego Jej własnością?
    - mieszkanie jest Jej własnoscia (nabyła je podczas trwania małzeństwa w
    drodze darowizny od matki, do Jej majątku odrębnego)
    - ja mam swoje własne mieszkanie (nabyte przed ślubem)
    - obecnie mamy rozdzielność majątkowa, choć tak naprawdę mieszkamy razem
    No właśnie, czy w Jej mieszkaniu mozna zapisać słuzebność dla mnie...?

    Pozdrawiam,
    Argon