  • Data: 2003-01-28 21:29:17
    Temat: ślub kościelny
    Od: "Majszek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie i proszę o poważną odpowiedź na następujące pytanie. Otóż
    czy można w naszym pięknym kraju złożyć śluby tylko w kościele a nie
    zgłaszając tego w urzędzie stanu żywionego, słyszałem że zanim podpisano
    umowę konkordatową można było to zrobić. Kochamy się z moją dziewczyną i
    chcemy być razem ale ślub cywilnym mógłby nam zaszkodzić w ten sposób, że
    wybranka moja pobiera rentę po matce ponieważ się jeszcze się uczy. Po
    ślubie natomiast renta ta będzie wstrzymana.